19 Mart 2010 Cuma

AMİGURUMİ ŞİRİNE ŞİRİNE :))))))











ewet arkadaşlar kız kardeşimin isteği üzerine şirinesi geldiii :).aslına bakarsanız amigurumi yapmaya yeni başladım :) ve sonuçları ben çok heyecanlandırıyor baksanıza :)))
doğuma 10 gün kaldı sanırım biraz ara veriyim çok yormayım artık kendimi değilmi :) kesinlikle devamı gelicek bu işin çok hoşuma gitmeye başladı..




GÖZLERİNİ BEĞENMEMİŞTİM ARTIK KIZIMIN KUKLASINI FEDA EDİP GÖZLERİNİ ŞİRİNEYE TAKTIM NAPIYIM :) BÖYLE DAHA İYİ OLDU

4 yorum:

  1. aramıza hoş geldin canım... deli işi bu oyuncak örmek... şirine çok şirin ve çok başarılı.. marifetlim benim... geri sayım başlamış zehram... Sağlıkla kucağına al bebeşini... allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  2. Şirine nin topuklu ayakkabıları bile tam :) Çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. hiiiiii gordugum en guzel sırınecık ellerıne saglık arkasım

    YanıtlaSil
  4. sağolun arkadaşlar :)))) emin olun sizlerin yanında ufak şeyler bunlar .çünkü hiç yapamam diyordum sizlerin sitelerindekiler beni şevke getirdi sizlerinde yüreğinize elinize sağlık:).
    tek eksik aslında gözleri olmadı gibi ama ankaraya gidince göz bakıcam ona burda yok :).

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...