9 Mayıs 2011 Pazartesi

AÇIKLAMALI BEBEKLERİM :)




Uzunca bir zamandır elime bir oyuncak alamadım yasemin cnm arkadaşımın melek bebeği bile yarım duruyor ama örülüverip biticek




.malum ameliyat telaşı sonra oldum kalkıyım derken hala yatıyorum :( ama iyi olucam inşallah.


sizlerdende bukadar uzak ve ayrı kalmak canımı sıkıyor,


ufak da olsa güzel bir jest yapmak istedim tarifi açıklamakla.Bu aşıkları sipariş örüp göndermiştim umarım yararı olur tüm dostlara :)




BAŞI
1.sıra 6 si
2.sıra 12 si
3.sıra 18 si
4.sıra 24 si
5.sıra 30 si
6.sıradan 14.sıraya kadar 36 si
15.sıra 30 si
16.sıra 24 si
17.sıra 18 si
18 ve 19. sıra 12 si

GÖVDE

1.sıra 6 si
2.sıra 12 si
3.sıra 18 si
4.sıra 24 si
5.sıradan 17. sıraya kadar 24 si ( not 10. sırada kızın eteğini,erkeğin ceket ayrıntısını örün.uçlarına ters sık iğne örüp bitirin)
18.sıra 18 si
19.sıra 12 si


AYAKLAR
1.sıra 5 si
2-3. sıra 10 si
4.-8. sıraya 8 si

KOLLAR

1.sıra 5 si
2.-3.sıra 10 si
4.-9. sıraya kadar 6 si

gözlerini takalım ağız ve kaş ayrıntısını işleyelim,saçları alizenin astrakhan diye bir ipi vardı onunla örüp diktim.bütün ayrıntıların içini elyafla doldurup dikin veeeeeeeeeeeeeeeee işte sadece bir telefon boyundaki bebeklerimiz hazır kolay gelsin

15 yorum:

  1. yüreğine kalemine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  2. gecmiş olsun canım..
    ellerine sağlık.bebegin acıklamasını vermişsin teşekkürler not aldım yapmaya calışacağım...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler paylaşım için ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Hayırdır hastamısınız anlayamadım ameliyatmı oldunuz?çok geçmiş olsun.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. cok sirin olmuslar.elimdeki kity i bitireyim bende örücem bunlardan.ellerine saglik

    YanıtlaSil
  6. halime hanımcım teşekkür ederim kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  7. örgü çantam ben teşekkür ederim cnm ara arada olsa yapmak lazım böyle paylaşımlarb :))

    YanıtlaSil
  8. gözde hobiler çok sağol cnm evet kıl dönmesinden ameliyat olsum senelerce ben onu şimdi obeni döndürdü valla :))))

    YanıtlaSil
  9. taha's mama tahanın annesi hoşgeldin aramıza cnm ör ör herşyden öreceksin artık vazgeçilmez birşey bu oyuncak örmek :)))

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık. tarif için de teşekkürler. denemek istiyorum en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  11. canımsın sen yasemin senin yüreğine daha çok sağlık herşeyin yapılışnı yayınlıyorsun canım benim :)))

    YanıtlaSil
  12. yumuk eller rica ederim siz ördükçe ben mutlu oluyorum :)) kolay gelsin cnm.

    YanıtlaSil
  13. Açıklamalar arttıkça örgü bebeklerimiz çin mallarına karşı hızla yayılıyorlar.çokkkk merci şekerim...

    YanıtlaSil
  14. canim cok tskler yapiisi yayinladigin icin ben yeni basladim bu orgu bebeklere ve ilk orgu bebegimi senin bu kucuk meleklerinle basladim ama govde kismin en son 12 sik igne yaptim ama burasini dikerlen duz sekinde dikiliyormu yoksa orguylemi kapatiliyor lutfen yardim edin melekleri bitirmek icin sizden cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. Maral hanım öncelikle örgü oyuncak dünyasına yeni bir arkadaş daha katıldığı için sevindim herzamanki gibi,hoşgeldiniz diyorum
    sorunu çözmeye gelince
    gövde kısmı 12 sıkiğne ile bitecek,baş kısmı da 12 sıkiğne ile bitecek ve ikisi birbirine dikilecek.sanırım sıkıntı çözüldü :)) evinnesesi

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...