6 Şubat 2012 Pazartesi






Yaz cıvıltısını duyuyorum ya siz?
Siz de duyuyorsanız hadi birlikte örelim o zaman

















İstersen anahtarlık istersen buzdolabına yap
2.5 mm tığ
Bonbonlüks
kuşumuza başlıyalım
1. Sıra: 6si
2. Sıra: 12 si
3. Sıra: 24 si
4. Sıra:24 si
5. Sıra: 24 si
6. Sıra:24 si
7. Sıra:24 si
8. Sıra:24 si
9. Sıra:24 si
10. Sıra:24 si
11. Sıra:12 si
12. Sıra:24 si
13. Sıra:24 si
14. Sıra:24 si
15. Sıra:24 si
16. Sıra:24 si
17. Sıra:12si
18. Sıra:6 si
19. Sıra:4 si bitir
Gözlerini 6 sıraya tak arasını ayarla gagasını keçeden kes silikonla yapıştır.

Ayaklarını da kesip yapıştırın

Kanatları

1. Sıra 7 zincir üzerine 6si dön
2. Sıra 4 si dön
3. Sıra 2 si bitir ve gövdeye dik
Biti

11 yorum:

  1. ellerine sağlık canım benimcik cik sesleri burdan geliyormuş demek:)))çok şirinler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay baharı yazı özledik sanki değilmi bu sene hasretiz cik cik seslerine ne güzel oraya kadar gelmesi beni mutlu etti sağol canım arkadaşım:)

      Sil
  2. hemen öreceğim harika olmuş renkleri de cıvıl cıvıl...paylaşımların için teşekkürler zehram

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ör bebeğim ör siz neşelisiniz sizede böyle güzel renkler seçilir dimi ama :D

      Sil
    2. ayy zehram bende hemen örsemmmm Aslım şekerim beni bekle canım birlikte yapalım:)

      Sil
  3. Canım bunlar çek cicilerrrr:))ellerin dert görmesin.Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni öpüyorum fıstığıııııııım :)
      teşekkür ederim

      Sil
  4. ALLAHIM ALLAHIMMMM Zehrammmm çok teşekkür ederim canım gönderdiklerin elime ulaştı vefakar arkadaşımmmm....Ben kargoyu alınca sevinçten gözyaşı döktüm kimbilir sahipleri nasıl sevinecek....Şu anda okadar güzel bir işe vesile olduk kiiiii bunu birkez daha anladım tatlım...
    Yaseminin de kargosu gelinece hepsini birlikte götürüp vereceğim ....Emin ol ki hayır dualarını alıp işlerinin heran yolunda gideceğini göreceksin...Allah sana da her istediğin işte şans başarı ve hayırlar versin tatlım...Aynı zamanda civcivine de aşık olmuştum benim olmuşşşşş çok teşekkür ederim hemen buzdolabıma astım magnetlerinden de astım soranlara söyleyeceğim herzaman...öpüyorum seni kızını....

    YanıtlaSil
  5. Gözümden dökülen yaşlara engel olamıyorum arkadaşım.inanki daha çok şey yapmak isterdim şartlar yerinde olduğu sürece herzaman herşekilde varım rabbime hamd olsun şükürler olsun hak hukuk biliyoruz vicdanımız var.cikciğe bende çok mutlu oldum canım ufak bi hatıram olsun istedim :) güle güle iyi günlerde an canım arkadaşım rabbimin izniyle inşallah.Gönül kapın hep böyle açık kalsın sevgiyle kocaman kucaklıyorum güzel yanaklarında öpüyorum can dostlarımdan seni :)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...