3 Ocak 2013 Perşembe

Yeni yıl geldiii :)



Yeni yılın ilk hediyeleri oldular tam olarak ta 31 ocakta evlerine ulaştı bu sevimli tavşanlar :)
sahibeleri çok şeker bir hanım ve bir o kadar da düşünceli çünkü biri kendi diğer ide eşinin arkadaşı için :)
Şirin yastık ise yeni doğmuş adaşım olan Zehra bebek için ufak bir hediye benden :) altın yastığı olarak tasarladım çok detay yapmak istemedim sade ama şık olsun istedim,iyi günlerde kullansın diyorum
İçindeki çocuğu kaybetmeyen herkese mutlu neşeli ve sağlıklı ve en önemlisi huzurlu yıllar diliyorum sevgiyle kalın....


2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bunnyler süper ben de çok severek örüyorum pembenin 2. sini de yaptım bir ara yayınlayacağım:))

    sağlıkla sevgiyle oynasın sahipleri.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar canım. Zehra bebeğede hayırlı bi ömür diliyorum.

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...