21 Şubat 2013 Perşembe

Aşkı muhabbet önlüğü ;)








 El gelişmeye başladıkça aklımdaki hayalim dekiler yavaş yavaş oluşmaya, ortaya çıkmaya  başladılar
sırası ile eklemeye çalışıyorum :) okadar çok iş var ki düşündüğüm gerçekleştirmek istediğim :)
Ama bu tasarımım ayrı bir keyif oldu
Resmen bitince dünyaları vermişler kadar mutlu oldum neden bilmiyorum :))) ve devamını kesinlikle yapacağımı farklı çalışmalarla geleceği mi biliyorum :)))

Önlüğü sevgili tuğba için tasarladım hikayesi uzun :D Askı boyu ayarlanabilir cırt cırt kullandım 2 tane tutaç ve birde peçetelik yaptım, iki yüzlü kullanılabilir arka kısmını piti kare kumaştan çalıştım...
 Onlara yeni evlerinde huzurlu, keyifli, mutlu bir ömür diliyorum uzuuun uzuuun <3 p="">Eğer sipariş vermek isterseniz evinnesesi@windowslive.com dan ulaşabilirsiniz

2 yorum:

  1. çok güzeeel olmuş cnm ellerine sağlık. bende kocaman mutluluklar diliyorum keyifle kullansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canım hem güzel dileklerin hemde yorumlarını eksik etmedigin için :))

      Sil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...