1 Mayıs 2013 Çarşamba

Tütü ve okuma bayramına hazırlık






















Tütü de nereden çıktı bir o kalmıştı dimi :)))) duydum böyle dediğinizi 
3 yada 4 sene önce Elif ime yapmıştım rengarenk ama nedense ondan pek haz almamıştım içim bir türlü ısınmadı :)

Ama bu seferkine bayıldım,9 mayısta okuma bayramı için hazırlıklar yapılıyor okulumuzda elbiseler dikildi,alındı derken baktım ki benim küçük cadıya bir şey yok olmaaaz diye bir şeyde yok :) bende aynısı olmasa da kavga çıkmasın diye duruya da ablanın tütüsüne yakın bir şey diktim.
gösteri sonrasında birlikte resimlenecekler bende hala görmedim çünkü  ablamızın tütüsünü :)))

Bunlar da ne derseniz okuma bayramında elif imin sınıf arkadaşları için ufak şirinler hediye edilecek :)
O kadar hazırlandı onlar bizim için bizde boş bırakmayalım minik kalplerini dimi ama ;)
Sevgiyle,sağlıkla kalın  görüşmek üzere 

3 yorum:

  1. güle güle giysin ablasıyla :) ellerine sağlık ablam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol yaseminim yenisini diktim ablanın ki ile aynı alacakmış:(
      o daha güzel oldu :)

      Sil
  2. Cok gùzel olmus yineeeee

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...