15 Haziran 2013 Cumartesi

Karne heyecanı ve şirin direnişçiler'im :)))

Şirin hediyeler karnesini alan minik sınıf arkadaşlarıyla buluştular :)














Minik Şirinlerimden başlayayım anlatmaya öncelikle :) aslında hikayesi baya uzun :)))
Şirinler önce okuma bayramı için hazırlanıyorlardı kızımın  minik arkadaşlarına,ama annesi biraz rahatsızlanınca tamamlayamadı karne gününe kaldı,şükür ona yetiştirebildim :))

Toplu birlikte resim çekilirken gezi parkına onlarında gezi parkının şirin direnişçileri olduğunu olayların artık boyut değiştirmeden kimsenin canı daha fazla acımadan her şeyin yoluna girmesini istiyorlar.




Ve gelelim karne gününe 
Sabah için hazırlandık ve heyecandan karnımızın içinde uçuşan kelebeklerle birlikte okul yolunu tuttuk :)) 
1 yıl boyunca emeğini,sevgisini,sabrını esirgemeyen gökçe öğretmenimize teşekkür etmeden geçemeyeceğim.
Çok resimleyemedim babamızın çektiği kadarıyla bir kaç resim ekliyorum.
Elifim'in mutluluğu karne verilirken arkadaşlarına uzattığı her hediyede görülmeye değerdi,çok ta yorulsam kesinlikle o  anki mutluluğu görmeye değdi.
Mutlu,huzurlu ve keyifli bir tatil diliyorum tüm öğretmen ve öğrencilere.
Sevgiyle kalın bir sonra ki postuma görüşmek üzereeeee ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...