6 Ekim 2013 Pazar

Okullu evinneşesi :)




Geldim geldiiiiiim :) biliyorum bu aralar pek bir boşladım bloğumu ama çok yoruluyorum sanırım.
Neden mi?

Artık öğrenciyim el sanatları okuyorum,biraz geç oldu ama artık bu emeği değerlendirmek lazım geliyor derken bi baktım ki okullu oluvermişim :)
Hal böyle olunca da hem okul hem ev hemde örgü işleri bir arada yorulup bloğuma fazla bakamıyor olduğumu fark ettim :( neyse artık aralarda da olsa yazılarıma devam ederim(umarım :) )

Gelelim bu aralar benim bile başına oturup ta izlediğin phineas ve forb e  beni bile sardığına göre örmek lazımdı hani ya şimdilik phineas la açtık artık diğerlerini de örmek şart oldu.
hadi bakalım o zaman aralarda örelim diyerek görüşmek üzere ;)

6 yorum:

  1. ellerine sağlık çok çok beğendim bu güzelliği:)
    okulun da hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  2. tekrar hayırlı olsun Zehram... ellerine sağlık ee bekliyoruz o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. Zehra Hanım, hayırlı olsun, çok sevindim. Bu arada harika bir iş çıkartmışsın yine bayıldım, ellerinize sağlık. Fırsat bulursanız paylaşımları keylifle takip ederiz biz de, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...