26 Kasım 2015 Perşembe

Niloya dan hikayeler

Hoşgeldin #Niloya uzun uzun zamandır bekleyen bir karakterdi elbette sahibesini de çok beklettikten sonra sonunda bitti 


Gelelim emeğin manevi anlamdaki değerini kimsenin biçemedigi,fakat maddi anlamda ücretinin çok pahalı bulunduğu kısma....
Bazen üzülerek cevap  veriyorum mesajlara çünkü çok acımasızca ön yargı ile yaklaşan arkadaşlar var .
Ücretinin çok pahalı olduğunu,bizlerin aç gözlü olduğunu, yada nedir ya 3 ü 3 kuruş ipliğin zaten ,bende örerim gibi mesajlar...
Tabiki saygı duyarak, bana göre  pahalı  ama ilginize teşekkür ederim diyen arkadaşlar da var...
Sunu önce belirtmek istiyorum elbetteki orebilirsiniz yahut pahalı gelebilir, ama karakteri benzetmek birebir aynısını örebilmek ışte bu bir yetenek ve meziyettir.Bunun için çok emek ve zaman harcanıyor bununda bir karşılığı elbette ki olmalı. 
Çin mali yada çok kısa sürede nerde nasıl üretildiği belli olmayan,emek içermeyen fabrikasyon oyuncakları cocuklariniza güvenerek veriyorsanız bir kere daha düşünün❗
 sizin için elde tek tek ,ilmek ilmek işlenen oyuncakları hatırlayın kıyaslama yapın✔
Kendini günlerce yorup emek verip çok daha cüzi miktarlara oyuncak ören arkadaşlara da kırılıyorum emeğin karşılığı o kadar basit olmamalı :( 

✴✴✴✴✴✴✴✴
Benimle aynı fikir de olan yasemin kale ve diğer arkadaşlar da var bunu biliyorum 
✳✳✳✳✳
Bir nebze de olsa fikirmi belirtmek istedim nacizhane.
Bu arada Niloya bebek 100 tl + kargo 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...