

Havalar çoooook sıcak,ve bu sıcaklarda malesef örgü öremiyorum akşam serinlik falan olmuyor sıcak sıcak sıcak :(, Ramazan'da geldi hadi hayırlısı diyelim rabbim yardım etsin cümlemize...


malzemeler
2 numara tığ mavi ve pembe bonbonlüx
9 mm kilitli amigurumi gözü
açıklama
si:sıkiğne
a:artırma
e:eksiltme
BAŞ
1.sıra sihirli halkaile başlayıp 6 si doduralım
2.sıra 12 si ( her ilmeğe çift bat)
3.sıra 18 si ( 1 si 1a
4.sıradan 8. sıraya kadar 18 si 9. sıra 9 sık iğne örüp geri dönüyoruz
10. sıra 7 si 11.sıra 6 si 12.sıra 5 si
13. sıra 4 si
14. sıra 3 si
15.sıra 2 sıkiğne yapıp yanlardan ilmek alıyoruz etrafını dolanıyoruz toplam 20 si olacak.aşağıdaki resimdeki gibi.( bu arada gözleri uygun yerlere takıyoruz.eğer göz yoksa işleye bilir yada keçe kullanabilirsiniz)
2 zincir çekip bitirelim.ipi biraz uzun bıraklaım dikmek için.
GÖVDE
1.sıra 6 si
2.sıra ve 3. sıra 6 si
4. ve 7. sıra 8 si ( 2 si 1a
8. ve 10. sıra 11 si ( 2si 1a
11. ve 13. sıra 14 si ( 3si 1a
14. ve 16. sıra 21 si (1 si 1a
17. ve 18. sıra 29 si (2si 1a
19. sıra 39 si ( 2si 1a
20. ve 37. sıra 39 si
38 ve 39. sıra 29 si (2si 1e
40 ve 41. sıra 19 si (1si 1e
42. sıra 9 si (her ilmeği kesiyoruz)
2 zincir çekip ipi ilmeklerin arasından geçirerek çekin boşluğu kapatalım.son olarak ipi aralardan geçirip baplayın .bu arada çok daraltmadan için doldurun
AYAKLAR
4 adet olacak
1. sıra 6 si 2. sıra 12 si 3. ve 10 . sıraya kadar 12 si içlerini doldurun.
şimdi parçaları resimdeki gibi dikin kızımıza kurdele erkeğimizde saç yapın ve aşıklarımız hazır
HERŞEYİ PARAYLA ALABİLİRSİNİZ AMA BU MUTLULUĞU ASLAPAHA BİLE BİÇİLEMEZ :))))))
KOCAMAN KOCAMAN SEVGİLER EVİNNESESİ :))))







