19 Eylül 2011 Pazartesi

İlk ördüğüm oyuncağımdı bu :)



Aman buda ne dediğinizi duyar gibiyim :))))

hemen açıklayım bu mor ahtapot benim ik ördüğüm oyuncağımdı nezaman derseniz 2008.3.18 :))))))) bayağı uzuuunca bir zaman olmuş değilmi,ozamanlar blogcu adresimde yayınlıyordum işlerimi ve bir genç benden kız arkadaşı için bir ahtapot örmemi istedi.

aman yarabbim bu ne heyecandı anlatamam :) harıl harıl başladık örmeye ör sök ör sök ozamanlar şuanki gibi başarılı değildim tabi kendi çapımda birşeyler yapıyordum ki bir taraftanda kadın olmak sitesinde ordan oraya koşturuyordum berna laçinin sunduğu bir programdı aslı arkadaşımda sitesini kurmuştu bizde elden geldiği kadar arkadaşlara yardımcı olmaya çalışıyorduk.neyse çok derin oldu bu konu :)))

bu ahtapotu yayınlamak nerden geldi arkadaşım aklına derseniz valla bilmiyorum nette gezerken aaaa bi baktım benim ilk göznuru oyuncağım :)) kaptım resmi hemen sizlerle paylaşmak istedim sıcağı sıcağına yani anlıcanız içimden geliverdi :)))) bu hikye burda biter maziye şöyle bir götürdü beni bu ahtapotcuk iyide oldu sanki,ama evinneşesinde işler bitmez kolay gele herkese :))))

( çokmu doğal oldu ne )



6 yorum:

  1. Çok sevimli.İlkler her zaman özeldir,her zaman hatırlanır...

    YanıtlaSil
  2. Sen ilk ördüğüm oyuncağım dedin yaaa bende bir geçmişe gittim..Ne kadar cebelleştim oyuncak örmek için.Ama şimdi bakıyorumda hiçte cebelleşecek gibi değilmiş :P
    Ellerin dert görmesin sök ör yapmışın ama çok güzel olmuş ilk oyuncağın ;))

    YanıtlaSil
  3. dün gibi dimi zehramm:) aynen hatırlıyorum bu yazdıklarınııı:)))

    YanıtlaSil
  4. ah canımmm arkadaşım benimmmm,,,,şimdi beni de eskilere götürdün kızzz...kadın Olmak sitesindeki mazilerimiz canlandı...Hepimiz toyduk o zamanlar ...BAK ŞİMDİ NE GÜZEL İŞLER ÇIKARIYORUZ HİÇ KOPMADIK,KOPMAYALIM DA EMİ CANIM BENİM ...

    YanıtlaSil
  5. Canım arkadaşlarım benim hiç kopmayalım hep böyle sıkı sıkı kenetlenelim birbimize gösterelim sanal dostluk olmaz diyenlere inat. işte burdayız sıkısıkı hemde.hepinizi blogdan yada başka yerden bütün arkadaşlarımı çoook seviyorum :)

    YanıtlaSil
  6. çok sevimli ilkler herzaman özeldir:)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...