2 Ekim 2010 Cumartesi

Herşey çocuklar için...


Canım arkadaşım yaseminkaleveamigurumi verdiği bu adreste http://www.anaokuludergisi.com/ ailelerin çocuklarının yetenekleri konusunda bilinçlenmesi ve çocuklarının yeteneklerini bulabilmesi hakkında yazılmış bir kitap hediye ediyorlar.ben de form doldurdum ve kısa sürede elime ulaştı.Kesinlikle hiçbir ücret ödemiyorsunuz ,sadece kargo ücreti oda 4.50 tl gibi küçücük bir rakam.
Kesinkle alın okudum ve harika diyorum,bir çocuk gelişimci olarak okudum,birde anne olarak sizlerde mutlaka okuyun bu kitaba sahip olun.aynı zamanda birkaç aktivite ve faliyet dergiside göndermişler içerisinde kızım hemen hepsini aynı gün yaptı e bide kreşliya hanımcım artık :) bu arada unutmadan ve tebrik etmeden geçemeyeceğim,kitabın yazarını,basanını ve emeği geçen herkesi kutluyorum yüreklerine sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...