28 Şubat 2014 Cuma

Ahşap tutkusu başladı vay vay vay :)

Bir hafta sonuna daha gelmişiz ne kadar güzel değil mi :))) 2 gün evde olmak mis mis 




Okullar başladı telaş başladı,işler başladı, derslerde dekoratif yüzey boyamaca var ve benim çok sevdiğim bir iş evin her yeri ahşap objelerle dolu tabi ki ama yetmeeeez :)
farklılıkların kadınıyım işte illa değişik işler olacak bana artık eski evinneşesi yok :) değişim şart ;)
neyse yukarı da ki ahşap amblemin hemen hikayesine geçeyim çok heyecanlıyım :)

Uzun uzun araştırdım böyle bir yazı nerede,nasıl, yaptırılır diye resmen beynim sulandı :) neyse ki bir kaç yere sordum fikir edindim falan ama bir iletişim eksikliğidir yaptıramadım :( öyle kara kara düşünürken okul da staj yapan TRT ekibinden arkadaşları sanırım Allah gönderdi bana böyle bir şey yaptıracağım dedim süpriiiiiz bana yapıverdiler. Bende ki mutluluğu tahmin edin vallahi anlatamam resmen havalara bir uçuş düzenledi duygularım :))) 
şimdi sırada bu güzelliğin boyanması var kesinlikle şahane bir iş çıkacak eminim sabırsızlıkla diğer postumu bekliyorum.

Birde mutfağım için bir obje aldım oda biraz boyandı nefis bir şey oldu sanki oda bitecek en kısa zamanda,hadi iş başına gidip bitireyim ben :))))

Sonra ki postumu bekleyin  mutlu hafta sonları ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...