5 Ekim 2012 Cuma

Pocoyo nun Arkadaşı ahtapot Fred




Kırmızıyı severim sana ayrı bir güzel oldu sanki Fredcim :D







Kocaman gülümsüyorum kendime bu aralar mutluyum,huzurluyum,keyifliyim e daha ne olsun hepsi yerindeydi çok şükür diye başlamak istiyordum ama Ülkemizin sürüklendiği durum beni çok rahatsız ediyor :(

Her yer de barış din,dil,renk ayrımı olmadan 

sadece BARIŞ.....

Gelelim örgü işlerine biraz hız verdim bu aralar örmeye artık havalar soğumaya başladığı için daha rahat örebiliyorum,hemde sabah okula giden Elif suyumdan  sonra yatmayınca işler güçler hemen bitiyor ve bana bayağı bir vakit kalıyor Durucuğumla birlikte,akşamda Elifime kalıyor vakit tabiki.Biraz yoruluyor kuzum sanki ödevler biraz fazla mı yoksa bana mı öyle geliyor henüz çözmüş değilim :) o yada bu şekilde kısa süre sonra rahatlayacağız eeee 1. sınıf olmak kolay değilmiş beyaa :)))
Neyse gelelim Fred'e yani Pocoyonun arkadaşı sevimli hınzır ahtapota,Efendim bu kırmızı yaramaz sipariş üzerine Sevgili minik Ömer için hazırlandı.Aslında çok önce  kendimiz takım halinde örmek istedim ama vakit bazen yetmiyor o sebep lede sıra gelmedi :)
eller mersine ben tersine deyip pocoyoda değil arkadaşlarından başlamış oldum seriye :)
Ürünlerden sipariş vermek isteyen dostlar olursa evinnesesi/pocoyo-pulpo emeksensin adresinden satın alabilirler yada evinnesesi@windowslive.com  adresinde bana ulaşıp kapıda ödemeli bir şekilde alabilirsiniz :)
Sevgilerimle bir sonraki yazı için çok zaman geçmeyecektir :))))

8 yorum:

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...