14 Aralık 2013 Cumartesi

Sevimli tilki







Ben geldim :))) vakit buldukça geliyorum tabi :) 
Bir tilki ile birlikte geldim yapılışı bana ait değil  di ama pek şirin geldi ördüm :) 
yanına bir de hatun tilki örecektim malesef vakit bulamadığım için şimdilik yalnız kalmak zorunda  zaman yetmiyor ne yapalım :D



 Ve kış 
Kış geldi kar yağmadı bir türlü buraya acıcık yağıp kaçıyor hava buz gibi kalıyor  :(  bizde azcık yağan karın fotolarıyla yetiniyoruz napalım :))))
 Bu sene çetin soğuklarla geçen kışı atlatıp  yaza ulaşmayı umut  ediyorum çünkü ben şimdiden daha kış kendini çok göstermeden özledim yazı :)
Neyse öyle işte benim maraton 
Diğer postta görüşrüüüüüüz ;)

4 yorum:

  1. Merhaba ,sevimli tilkiye de merhaba,eline sağlık,sevimli ve neşeli olmuş))Sıcacık günler diliyorum))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim özgür kadın inşallah,
      hem dışarıda ki hayvanlar, hem dezor durumda olan kardeşlerimiz için sıcak olsun hava :(

      Sil
  2. ellerine sağlık canım hatunu kişisine çabuk kavuşsun inş:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah ablaaaam kavuşsun yanlızlık ozr dimi ama <3

      Sil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...