2 Ekim 2010 Cumartesi

80 günde devri aleme gelin bizle :)






Dünyayı dolaşmaya çıkan phileas fogg ile değil ama bizim nadide minik 4 kişilik bir aileyi gezdirecek kapasiteye sahip uçan balonumuzla bu gece yola çıkmaya ne dersiniz :).Biz yola gece çıktık çünkü sabahları çok sıcak oluyor :)))) sizde bizimle gelmek isterseniz haber verin olmazmı çoookk bekletmeyin ama :D
bu arada hayır biz kendi balonumuzla yola çıkıcaz derseniz ister pasajıma uğrayın satın alın,ister yaseminkaleveamigurumi kankama uğrağın tarifi var güzel parmakları hareket ettirin :D

2 yorum:

  1. canımmm ne zaman ördün bunuu çooook mutlu oldum günüm aydınlandı... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. sağol bitanem gece başladım ördüm çektim ve yayınladım napıyım bayadır örmek istiyordum :)))

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...