14 Ekim 2010 Perşembe

Güler Ekan Sizlerle ile karşınızdayız :)


Efendim sizlerin huzuruna böyle sıcak insanlarla çıkmak beni çok mutlu etti,inşallah rabbim nasip ederse 1 kasım 2010 tarihinde sabah saat 10 ile 11 arası meltem tv de güler erkan sizlerle programında örgü oyuncaklarla karşınızda olacağım.
Program çekilirken ne konuştum neler anlattım,saçmaladımmı,düzgünmü konuştum hiçbirşey hatırlamıyorum :) çok heyecanlıydım inanın bende kendimi izlerken karar vericem neler yaptığıma :) hatırladığım tek şey yüzümdeki yanaklarımdaki kızarıklar :) utançtan değil tabiki heyecandan sanıyorum... sizlerde benimle bu mutluluğu paylaşmak isterseniz 1 kasımda programı izlemeye bekliyorum blog dostlarım... Ayrıca buradanda tekrar tüm çekim ekibine,güler erkan ve aylin özlene çok tteşekkür ederim o sıcacık karşılamaları ve içten dostlukları için,birde eşime sonsuz teşekkürlerimi sunarım bana her anlamda destek olduğu için,herzaman yanımda sıkı bir elin oldugunu hissetmek güzel. şimdilik sağlıcakla kalın sevgilerle evinnesesi

3 yorum:

  1. sabırsızlıkla bekliyorum 1 kasımı:)) o gün yoğun ve telaşlı olabilirim bana bi alo dersen çok mutlu olurum canım:)))

    YanıtlaSil
  2. GÜLER ERKAN GİBİ BİR EL İŞLERİ DUAYENİ VE SİZİN GİBİ BİR AMİGURİMİ DUAYENİ BU PROGRAM İZLENMELİ DİYORUM. ŞİMDİDEN BAŞARILAR.

    YanıtlaSil
  3. kankam tabiki alo derim sen çok yoğun olcen dimi doğum günü var :).
    emine hanımcım teşekkür ederim inşallah saçmalamamışımdır çekim sırasında çünkü çok heyecanlıydım :).

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...