25 Ocak 2011 Salı

caillou gösterisi ve Büyük Ankara Sirki :)







Geçtiğimiz günlerde ocak 2011 :) tam yeniyıla girdik ve ilk günü caillou gösterisi ile
gözümüzü açtık :) Ankaraya geliyorlardı kukla karagöz derneğinin getirdiği caillouyu izlemeye gittik.
Günler öncesinden aldık biletimizi tabi :))) ankamall da özel bir tiyatroda sahne aldı,
40 dk lık playbek eşliğinde yapıldı, valla tv de izlemekten yorulduk biz büyükler ama çocuklar bıkmadan usanmadan izlemekten vazgeçemiyorlar :)))
nasıl bir dikkt vardı oradaki çocuklarda anlatamam ya
pür dikkat caillou izlendi,mısırlar çıtır çıtır yendi :) şarkıya eşlik edildi bu mutlulukta yetti bana :)
aaa bu arada birde amigurumi cailloumuzu da almışız mısırımızıda alıp tin tin gittik tiyatroya :) bebeğe bir ilgi sormayın,herkesin elinde caillou ile ilgili bir bebek kitap vs şeyler vardı ama bizim örgü caillou pek bi ilgi gördü :)) siper gurur duydum kendimle :)
ne güzel bir gün geçirdik kızımla çok eğlendim valla çıkışta şöyle bir gezdik alışveriş merkezini bir yemek ve tabi olmazsa olmazı eğlence merkezi :) güzel bir gün öyle bitti eve gittiğimizde ayaklar sızlıyordu hemen bizde sızmışız :))))))
Sabahta büyük Ankara sirki vardı ay çok yorulduk ayol bi otur der gibisiniz :) biz yorulmadan birde sirke gittik eskilere gittim geldim yani ben bile çok mutu olduysam çocukları düşenemiyorum artık :) akrobatlar,palyaçolar,ayılar motorlular, falan derken süper bi haftasonu geçti :=)
Rüya gibi bir gün öyle geçti gitti bu tür aktivitelerle çocuklarla kaliteli zaman geçirmeyi herkese tavsiye ederim sinir sitres hiçbirşey kalmıyor....
SEVGİLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...