4 Ocak 2011 Salı

Söyleyin bana sevgilim nerdeee :))



Bir sevgilisi yokmu bu kalbin :) var aslında

daha önce örmüştüm iki sevgili malumunuz onlar şimdilerde kayıplar nerelerdelerse gözden uzak yerde hayatmı sürüyorlar ne :)))) birtanede komşu yapayım dedim komşu yalnız kalıcak bu gidişle :)

Resimde renk biraz soluk çıkmış herzamanki gibi :( aslında arkadaşlar okadar canlıki tam kan kırmızısı yani,

sabah kızım gözünü açtı annneeee kalp kalp örmüşsün bu benimmi siparişmi diye bir soru sordu kaldım öylece :)) senin senin yupppiii diye bir çığlık :) şuanda kalple ilgili şarkılar söylüyor buda bana yeter :)

Hani bir şarkı vardı söyleyen bana sevgilim nerde istanbul sokakları diye devam eden anonim birçok sanatçının söylediği bir sarkıdır ve güzell yorumlayan sanatçılardan dinlemek keyif vermiştir hep bana.Şimdi buda nerden çıktı ne anlatıyorsun diceksiniz :) bu kalbi örerken aklıma bu şarkı geldi ve dinleyerek ördüm :) ondan açıklama gereği duydum.şimdi bu kalp sevgilisini arıyor e açıklamasıda var hadi buluşturalım bu yalnız kalbi :)

malzemeler

bonbon lüx kırmızı
2 numara tığ
amigurumi gözü
elyaf

sihirli halka yaparak başlıyoruz
( sihirli halka ne diyenler varsa http://evinnesesiveamigurumi.blogspot.com/2010/12/blog-post.html linki tıklayın ve videoma göz atın :) )


  1. sıra 6 sıkiğne (kırmızı iple)

  2. sıra 12 sıkiğne

  3. sıra 18 sıkiğne

  4. sıra 24 sıkiğne bu şekilde 2 tane örülecek resimdeki gibi

  5. sıra şimdi ördüğümüz 2 kırmızıyı birleştirerek örüyoruz toplam 48 sıkiğne olacak

  6. sıra 48 sıkiğne

  7. sıra 48 sıkğne

  8. sıra 48 sıkiğne

  9. sıra 48 sıkiğne

  10. sıra 48 sıkiğne

  11. sıra 48 sıkiğne

  12. sıra 48 sıkiğne

  13. sıra 48 sıkiğne

  14. sıra şimdi eksiltiyoruz 6 sıkiğne ör 1 eksilt

  15. sıra eksiltmeden ör

  16. sıra 5 sıkiğne ör 1 eksilt gözlerini uygun yere takıyoruz ağız ve kirpiklerini işliyoruz.

  17. sıra eksiltmeden örüyoruz .

  18. sıra 4 sıkiğne 1 eksilt

  19. sıra eksiltmeden örüyoruz bu sırada artık içine elyafı doldurun

  20. sıra 3 sıkiğne ör 1 eksilt

  21. sıra eksiltmeden örüyoruz

  22. sıra 2 sıkiğne 1 eksilt

  23. sıra eksiltmeden örüyoruz

  24. sıra 1 sıkiğne 1 eksiltiyoruz ve bitiriyoruz bukadarcıkk :)

Benden bukadar resimleride ekledim artık gerisi size kalmış isterseniz gözleri iplede işleyebilirsiniz ben amigurumi gözü kullanmayı tercih ediyorum çünkü kesinlikle çıkmıyor korkulacak birşey yok yani :) birde çok gerçekçi duruyorlar.


yeni gözlerim bir gelsin neler yapıcam onlarla neler :)))




4 yorum:

  1. paylaşım için sağol canım ilerde gerek olabilir ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. kalp cok tatli olmus, yeni gozlerinin gelmesini ben de bekliyorum, bakalim neler neler cikacak ortaya :)

    YanıtlaSil
  3. :))))))))) sulecim ewet ara ara böyle işler yayınlamaya karar verdim artık.
    all so cum valla sabırsızlanıyorum bakalım neler olcak :)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...