6 Ocak 2011 Perşembe

Quiling sanatı :)


Ay daha el atmadığımız başka bişey yok kalmadı sanırım :) yoksa varmıdır :)))
Quiling sanatı türkçe karşılığı kağıt kıvırma sanatı da diyebiliriz,birçok hayvan deseni vardı biz dedik bir hav hav yapalım.kartondan yaptık şeritler halinde kesip sararak şekil verdik,aslında bu sanatın kendine özel kesilmiş kartonları var arkadaşlar ama burada bulamadım malesef kısa zamanda ankarada bulursam yada nette mutlaka alıcam okadar farklı işler yapmışlarki hayran kaldım :)))))) peki ozaman kolay gelsin bana :)

2 yorum:

  1. evet evet mutlaka vardır bişiler zehracım... bu sanatı biliyorum ama hiç yapmadım kızım makas tutmaya çok hevesli azcıkdaha gelişsin bizde yaparız siz bize örnek olun:)))
    kolaylıklar diliyorum canım

    YanıtlaSil
  2. canımm başladı kreşe sanırım çok kolay bebeğim yapın yapın biz geliştiricez valla dolaba mıknatıs la magnet gibi yapıştırdık çok güzel oldu :=)))) harika şeyler var eloşun faliyetlerini bekliyorum :)

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...