10 Ocak 2011 Pazartesi

Ne örüyoruz acaba :)


Bu aralar birşeyler oldu sanırım bana başladığım iş bitmiyor hastalıktanmıdır nazardanmıdır yoksa üzerideki kem gözlerdenmidir bilemicem ama kesin olan şey kötü şeylerin üzerimde dolaştığıdır :)
ama herşeye rağmen mutlu huzurlu ve iyiyim :) bu arada elimizde bir karakter var adını bilen varmıı :) biz biliyoruz ama bitmedi işte biticek bakalım nezaman kısmet diyelim :)
Bizden bukadar şimdilik habersiz kalmayın dedim haber verdim :) yakında görüşmek üzere....

9 yorum:

  1. Pepe mi??????????
    Şimdiden çok şeker duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. bak şimdi merak ettim ne acaba?

    YanıtlaSil
  3. ewettt özge bildi :) pepe olacak ama bitmek istemiyor elime alamıyorum :) ay birde şilayı yapsam senesini kutlarız sanırım :)))

    YanıtlaSil
  4. zehra abla pepe nin bitmiş hali koymamışsın yoksa daha bitiremedin mi:))))

    YanıtlaSil
  5. hala duruyo desem ayol ne inatçı birşeymiş öremedik hala :)))

    YanıtlaSil
  6. dilek hanım evet resmini eklemedim tamamlandı :))

    YanıtlaSil

PAYLAŞIMIN EN GÜZEL ÖDÜLÜ YORUMLARINIZDIR,VE SENİN FİKRİN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...